10 sestavin za naravno lepoto kože

31.7.2019.

prirodna ljepota kože

Prihaja lepota res od znotraj? Seveda, ko je naše telo zadovoljno in ko smo mi zadovoljni, sijemo. Tudi naša koža postane bolj napeta in zdrava. Mladost in svežina nas obdajata. Po zaslugi naslednjih živil: oreščkov, korenja, paradižnika, kivija, jajc, meda, rukole, avokada, acai jagod in neizogibnega oljčnega olja, lahko enostavno poskrbite za svoje zdravje in notranjo lepoto ter zunanji sijaj. Če dodate ta živila na svoj tedenski jedilnik, ne samo, da se bo izboljšalo vaše počutje in vnos vitaminov, ampak bo tudi vaš videz dobil sijočo in zdravo podobo. Naj gre za gladko kožo, sijoče lase ali čvrste nohte - nekatere najboljše lepotne pripomočke lahko najdete v svoji kuhinji.

1. Oreščki
 
Niso samo okusni, ampak tudi izjemno zdravi. Oreščki imajo visoko vsebnost nenasičenih maščobnih kislin in vitaminov A, B, D in E, ki skrbijo za lepo in čvrsto kožo. Odličen vir oreščkov je Rawbite ploščica iz indijskih oreščkov. Ena ploščica vsebuje več kot 50 odstotkov indijskih oreščkov, zato je popoln vir hranil.
 
 
2. Korenje
 
Če vsak dan pojeste dva korenčka, bo to pomagalo v boju proti celulitu. Antioksidant "beta karoten", ki ga najdemo v korenju, je pomemben za tvorbo novih zdravih celic in elastičnost kože, hkrati pa preprečuje nastanek neprijetnih gub.
 
3. Jajca
 
Jajčni rumenjak vsebuje veliko količino vitamina E, ki se bori proti prostim radikalom in tako upočasni staranje kože in preprečuje nastanek gub.
 
4. Paradižnik
 
Ta rdeča zelenjava je izjemno zdrava, še posebej za našo kožo. Glede na raziskavo Berlinskega Charitéa, antioksidant likopen, ki ga vsebuje paradižnik, ščiti našo kožo pred sončnimi žarki. Že ena žlica paradižnikove paste na dan zagotavlja osnovno zaščito pred soncem s SPF 4.
 
5. Kivi
 
Ta majhen sadež je eden največjih virov vitamina C. Samo en kivi dnevno pokriva dnevno vsebnost vitamina C, krepi vezivno tkivo v telesu in spodbuja presnovo železa.
 
6. Med
 
Med - hkrati cenjena lepotna in eliksirna hrana. Ne samo, da spodbuja proizvodnjo hormonov sreče, ampak to tekoče zlato vsebuje encim, ki spodbuja antibiotične in dezinfekcijske procese v organizmu. Med pomaga proti ogrcem, rdečici in razpokanim ustnicam ter spodbuja 'lepotni spanec'.
 

7. Rukola
 
Vsi si želimo imeti močne in zdrave nohte. Če jeste dovolj vitaminov skupine B, ne bi smeli imeti težav s krhkimi nohti ali lasmi. Rukola vsebuje velike količine vitamina B, ki krepi lase in nohte. B vitamin lahko najdemo tudi v žitih, krompirju in blitvi.
 
8. Avokado
 
Skrivnost lepote zelenega sadja se imenuje vitamin E. Ščiti naše celice pred prostimi radikali, preprečuje pigmentne pike, krepi vezivno tkivo, zahvaljujoč encimom pa veže strukturo las in jo naredi močnejšo.
 

9. Acai jagode
 
Te majhne, ​​okrogle in temno modre jagode, ki prihajajo iz Brazilije, spodbujajo presnovo in raztapljajo kilograme. Imajo še eno izjemno lastnost: njihova antioksidativna vrednost (med najvišjimi pri sadju), ki daje acai jagodam izjemen učinek proti staranju.
 
10. Oljčno olje
 
Ne glede na to, ali gre za solato ali nego telesa - visoka koncentracija linolne kisline, ki jo vsebuje oljčno olje, pomaga koži narediti svoj naravni zaščitni sloj, kožo pa pusti gladko in prožno ter jo ščiti pred dehidracijo.
 
 

4 nasveti kako s prehrano zaščiti kožo pred soncem

4 nasveti kako s prehrano zaščiti kožo pred soncem

Bližamo se poletju, ko je zaščita pred soncem zelo pomembna. Kot skrbimo za svoje telo in tisto, k
Pripravite poletni smuti z nami!

Pripravite poletni smuti z nami!

Poletje je polno barv in raznolikosti tudi, ko govorimo o sadju in zelenjavi. Ob toplejšem vremenu in številnih razpoložljivih živilih, ki nam jih ponuja ta letni čas, smo pripravili izbor treh smutijev, ki vas bodo poleg slastnega okusa tudi ohladili in vam zagotovili vse vitamine in mi
 Prehrana brez glutena poleti

Prehrana brez glutena poleti

Morda drži, da se težko izognemo glutenu v hrani, toda poletje je letni čas, ki dokazuje, da je lahko drugače. Poletje nam ponuja razkošno paleto sezonskih živil, ki jih je priporočljivo uživati tekom obrokov. Preberite si, katero poletno sadje in zelenjava lahko napolnita vaše krožnike

Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Za nadaljnjo uporabo spletne strani kliknite "Se strinjam". Nastavitve piškotkov lahko spremenite v vašem spletnem brskalniku, več informacij poiščite tukaj. Se strinjam