Uvedite te 4 preproste korake za bolj zdrav in kakovostnejši življenjski slog

10.3.2020.

usvajanje navika

Zima nas je letos obdarila s čudovito belo oddejo in pravimi zimskimi temperaturami. Bolj ko se tega zavedamo, tem bolje smo pripravljeni na pomlad in nove izzive. Vsi vemo, da prava moč izvira iz sproščenosti, zato globoko vdihnimo, napolnimo baterije in posadimo seme za nove načrte, nove navade in nepozabna doživetja.
 
Trenutno potrebujemo samo zdrav odmerek časa, da se usmerimo v sebe in svoje misli napolnimo s čustvi. Začutimo življenje okoli sebe, ne da bi razmišljali o težavah in obveznostih. Naše najboljše ideje in načrti izvirajo iz naše podzavesti, zato so počitnice in pogled navznoter prav tako pomembni, kot produktivni dan, napolnjen z nalogami. Če sprejmete nov življenjski slog, nam popolna ali delna sprememba trenutnih navad da večjo energijo, ustvarjalnost in na splošno boljši smisel življenja.

Poskusite uvesti nove navade, bodite dosledni, spremljajte rezultate in ne dvomimo, da bodo odlični.  
 

Čas je za spremembe!

Ste že bili v situaciji, ko ste želeli spremeniti svoje življenje na bolje, a ste se nazadnje vedno izgubili in se nekje na poti vrnili k starim navadam? Brez skrbi, to se dogaja vsem nam. Sprejemanje novih navad in življenjskega sloga ni enostavno. Zdaj, ko smo že prišli v novo leto in so vse novoletne zaobljube že padle v vodo, poiščite rokovnik in začnite ustvarjati svoj popoln vsakdan. Rezultati študije v Veliki Britaniji so pokazali, da je treba dejanje ponavljati od 18 do 254 krat, da to postane navada. V povprečju je potrebno 66 dni, da bi neko dejanje postalo del našega vsakdana.
 
Pri sprejemanju navade je ključna doslednost, hkrati pa tudi motivacija za spremembo. Za začetek poiščite motivacijo. Kaj vas motivira za nov način življenja? Se počutite polni energije, zadovoljni, srečni? Poiščite motivacijo in sprejemanje navade bo postalo lažje. Najpomembnejše pa je, da v celotnem procesu uživate.

Začnite z majhnimi koraki. Privoščite si 30 dni zdravih navad. Poskrbite, da bodo vaši novi cilji merljivi in ​​dosegljivi. Če si na primer zastavite cilj, da se prehranjujete bolj zdravo, tega cilja verjetno ne boste dosegli. Če pa se odločite zaužiti do 2.000 kalorij na dan, zmanjšati vsebnost maščob in ogljikovih hidratov, je večja verjetnost, da boste dosegli cilj in sprejeli navado. Ko boste vedeli, na kaj ciljate, boste cilje lažje uresničili.


1. Zajtrk je najpomembnejši obrok v dnevu

Če zajtrka trenutno še nimate vsak dan, ga ne pozabite vključiti. Znanstveniki preučujejo, ali je zajtrk dejansko najpomembnejši obrok dneva, ali ne, vsekakor pa ga ne smemo zamuditi. Pomembno je, da zjutraj telo oskrbimo z energijo in hranili, da bi čez dan pravilno funkcionirali. V primeru, da takoj, ko odprete oči, ne začutite lakote, lahko zajtrk preložite na kasnejšo uro. Pomembno je tudi, katero hrano izberete. Svetujemo vam par predlogov za zdrav in okusen zajtrk.

Jajca in / ali avokado

Rek, "Vsako jutro eno jajce organizmu daje moč", v resnici ni mit. Najbolj zdrava izbira živil za zajtrk so jajca. Razlog je v tem, da so hranljiva, ščitijo srce in ožilje, vsebujejo dovolj kalorij, dobrih maščob in beljakovin. Če ste vegani ali preprosto ne jeste jajc, je avokado odličen nadomestek, ker je bogat z zdravimi maščobami in vitaminom E, folno kislino, antioksidanti ter beljakovinami. Avokado lahko kombinirate z različnimi jedmi, lahko pa ga zaužijete tudi samostojno kot namaz na kruhu z nekaj soli in popra.

Ovsena kaša

Če ste tip osebe, ki rad zjutraj poje nekaj sladkega, predlagamo ovseno kašo z organskim sadnim namazom, bogatim s koščki sadja. Namazi FiordiFrutta vsebujejo 1,5 kg sadja na kozarec. Poleg odličnega organskega okusa so bogati z vlakninami in so lahko prebavljivi. Ovsena kaša in polnozrnati kosmiči so prava zdrava in odlična izbira za zajtrk. Njihova skrivnost je, v tem da se počasi prebavljajo, zato vam dajejo občutek sitosti dlje časa, vsaj do kosila. Poleg sitosti imajo ta živila še eno prednost, to je, da ščitijo želodec pred kislino. Ko izbirate kašo in kosmiče, ne pozabite vedno izbrati kaše iz naravnih polnovrednih zrn, ki vsebujejo malo ali nič sladkorja.

Oreščki

Če zjutraj nimate časa za pripravo zajtrka, je peščica oreščkov najboljša rešitev za zdrav zajtrk. Oreščki so bogati z zdravimi maščobami, beljakovinami in ne ustvarjajo teže v želodcu. Energijska ploščica, ki vsebuje mandlje, oreščke in datlje je Rawbite. Popoln prigrizek za zdrav zajtrk, ko nimate dovolj časa. Poleg tega, da vam daje veliko energije in vas nasiti, je tudi brez sladkorja in lahko prebavljiv, zato ne obremeni želodca. V naši spletni trgovini lahko najdete ploščice v osmih različnih okusih.


2. Vrnite se k naravi

Zjutraj je pomembno povečati raven energije in koncentracijo ter zaščititi telo pred virusi in bakterijami. Predlagamo naravno prehransko dopolnilo Strath. Vsako jutro ena žlica sirupa (ali dve tableti) ščiti vaš imunski sistem. Pomembno je opozoriti, da prehranskih dopolnil ne bi smeli uživati ​​le v času gripe in prehlada, temveč vsakodnevno za krepitev telesa in izgradnjo dobre odpornosti. V svojo rutino vključite Strath, 100-odstotno naravno prehransko dopolnilo, ki vsebuje kar 61 presnovno aktivnih snovi, ki so prisotne v biološkem ravnovesju in telo oskrbujejo na naraven način. Z vsakodnevnim uživanjem izboljšate koncentracijo, povečate raven energije, nadomestite vsa hranila, ki jih niste zaužili s hrano, in se zaščitite pred virusi. Strath je osnovan na kvasu, ki se hrani z več kot 50 vrst zdravilnih rastlin, postopek fermentacije kvasa imenujemo plazmoliza. Rezultat plazmolize, v katerem se celične stene kvasa razgradijo, kar omogoča, da človeški organizem ob zaužitju sirupa ali tablet absorbira vse nutriente iz Stratha in vsakodnevne prehrane, je plazmolizirani rastlinski kvas, preprost v sestavi in edinstven na trgu. Če želite prebrati več o samem izdelku, kliknite tukaj.



3. Pol ure telovadbe na dan

Telovadba je zelo pomembna za ohranjanje zdravega načina življenja. Zakaj bi vadbo morali vključiti v svojo rutino? Predvsem zaradi izboljšanja zdravja telesa, pa tudi uma. Vsakodnevno lagodno sprehajanje po naravi lahko poveča raven energije in tudi učinkovitost. Če vaš delovni dan preživite pred računalnikom, razmislite o tem, da telovadbo uvrstite v svojo dnevno rutino. Začnite z  majhnimi koraki, da ne izgubite volje, a bodite dosledni. Vzemite si pol ure na dan za sprehod, tek, vadbo na blazini, jogo ali katero koli drugo aktivnost, ki vas bo motivirala. Ne odnehajte, dokler aktivnost ne postane navada, brez katere si ne morete predstavljati dneva. Če se težko motivirate, prosite partnerja ali prijatelja, naj vadi z vami. Na ta način ne samo, da boste ustvarili rutino zase, ampak boste tudi druge spodbudili, da se spremenijo na boljše.


4. Ne pozabite na pomen hidracije

Veliko ljudi ne zaužije dovolj tekočine na dan. Ker voda predstavlja 60% človeškega telesa, je ključnega pomena zaužiti zadostne količine vode. Telo je potrebno vzdrževati v ravnovesju – ne bi smeli piti niti preveč niti premalo. Raziskave kažejo, da povprečen človek potrebuje 1,5 litra tekočine na dan s postopnim vnosom. Človeško telo je odvisno od vode, zato je reden vnos tekočine pomemben za ohranjanje zdravja in delovanja vseh sistemov v telesu, vključno s srcem, možgani in mišicami.

Podajamo nekaj nasvetov, kako redno uživati dovolj tekočine:
  • Vedno imejte s seboj steklenico vode; za varčevanje in ohranjanje okolja prinesite s seboj steklenico za večkratno uporabo (npr. iz stekla) in jo napolnite z vodo iz pipe.

  • Ne pozabite piti tekočine pred, med in po vadbi.

  • Če ne pijete navadne vode, izberite kokosovo vodo, ki je izjemno zdrava za telo.

  • Ko čutite lakoto, pijte vodo. Žejo pogosto zamenjamo z občutkom lakote, vendar prave lakote ni mogoče potešiti z vodo. Vnos tekočine pospešuje tudi izgubo telesne teže.

  • Če imate težave z rednim vnosom tekočine, naredite načrt; na primer, popijte kozarec vode, ko se zbudite, med obrokom in ko greste spat. Ali pa spijte kozarec vode na vsako polno uro. Drugi načini, ki vas opominjajo na pitje vode, pa so različne brezplačne aplikacije, ki so na voljo na vaši mobilni napravi - na primer Drink Water Reminder, Water Drink Reminder, Water in številne druge aplikacije.

Vse te nasvete in predloge koristno vključite v svojo vsakodnevno rutino, ne le za svoje fizično zdravje, ampak tudi za večjo raven energije, produktivnost in splošne življenjske pogoje. Med nove in sveže ideje za spremembo življenjskega sloga vključite te navade in opazujte, ali se bo vaše življenje spremenilo na bolje. Sami ustvarite rutino, hkrati pa motivirate druge, da svoje življenje spremenijo na boljše.

4 nasveti kako s prehrano zaščiti kožo pred soncem

4 nasveti kako s prehrano zaščiti kožo pred soncem

Bližamo se poletju, ko je zaščita pred soncem zelo pomembna. Kot skrbimo za svoje telo in tisto, k
Pripravite poletni smuti z nami!

Pripravite poletni smuti z nami!

Poletje je polno barv in raznolikosti tudi, ko govorimo o sadju in zelenjavi. Ob toplejšem vremenu in številnih razpoložljivih živilih, ki nam jih ponuja ta letni čas, smo pripravili izbor treh smutijev, ki vas bodo poleg slastnega okusa tudi ohladili in vam zagotovili vse vitamine in mi
 Prehrana brez glutena poleti

Prehrana brez glutena poleti

Morda drži, da se težko izognemo glutenu v hrani, toda poletje je letni čas, ki dokazuje, da je lahko drugače. Poletje nam ponuja razkošno paleto sezonskih živil, ki jih je priporočljivo uživati tekom obrokov. Preberite si, katero poletno sadje in zelenjava lahko napolnita vaše krožnike

Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Za nadaljnjo uporabo spletne strani kliknite "Se strinjam". Nastavitve piškotkov lahko spremenite v vašem spletnem brskalniku, več informacij poiščite tukaj. Se strinjam